ING België en mortierbrigade tonen de beste dingen in het leven

Crea / News

bestmortierbrigade lanceert een nieuwe campagne voor ING België. Met het jaareinde in zicht wil ING zijn gratis Lion Account in de schijnwerpers zetten. mortierbrigade maakte daarom een campagne die laat zien dat de beste dingen in het leven gratis zijn… zoals een ING Lion Account.

De spot is een ode aan de gemiste kansen. We zien een man die wat onhandig voorbij gaat aan allerlei prachtige zaken zonder ze op te merken. Een verhaal dat de boodschap van ING vertelt met een knipoog en de nodige zelfrelativering. Ze laat zien dat ING outside the box durft denken. Met deze campagne laten de brigadiers zien dat ING een bank is die dicht bij de mensen staat. Die ons laat zien dat we oog moeten hebben voor de zaken die echt belangrijk zijn en dat het zonde zou zijn om de beste dingen in het leven te missen. De campagne wordt uitgerold via televisie, radio, print en online.

Client: ING

Client contacts: Nathalie Ducène, Lotte De Wael

 

Agency: mortierbrigade

Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster

Creatives: Danny Vissers, Sven Van Hooydonck

 

Head of production: Charlotte Coddens

Account Director: Tom Verhoeven

Strategy: Dorien Mathijssen

Producer: Lisa De Roeck

PR Manager: Anne-Cécile Collignon

Social: Jonas Van Bael

DTP : Vito Latorrata

 

Digital Director: Pieter Nijs

Digital Project Manager: Melissa Tack

Design: Pieter Nijs

 

Production company: CZAR.be

Director: Kristoffer Borgli

Executive Producer: Eurydice Gysel

Producer: Maarten De Sutter

Servicing Production Cy: With Milk

DOP: Håvard Byrkjeland

Grading: Joost Van Kerckhove

VFX: Robin De Praetere

Postproduction: Czar

Editor: Alain Dessauvage

Soundstudio: Sonicville

Sound Engineer : Christophe Gérard