mortierbrigade lanceert een nieuwe campagne voor ING België. Met het jaareinde in zicht wil ING zijn gratis Lion Account in de schijnwerpers zetten. mortierbrigade maakte daarom een campagne die laat zien dat de beste dingen in het leven gratis zijn… zoals een ING Lion Account.
De spot is een ode aan de gemiste kansen. We zien een man die wat onhandig voorbij gaat aan allerlei prachtige zaken zonder ze op te merken. Een verhaal dat de boodschap van ING vertelt met een knipoog en de nodige zelfrelativering. Ze laat zien dat ING outside the box durft denken. Met deze campagne laten de brigadiers zien dat ING een bank is die dicht bij de mensen staat. Die ons laat zien dat we oog moeten hebben voor de zaken die echt belangrijk zijn en dat het zonde zou zijn om de beste dingen in het leven te missen. De campagne wordt uitgerold via televisie, radio, print en online.
https://www.youtube.com/watch?v=U-WKL06ecxk
Client: ING
Client contacts: Nathalie Ducène, Lotte De Wael
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Danny Vissers, Sven Van Hooydonck
Head of production: Charlotte Coddens
Account Director: Tom Verhoeven
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Lisa De Roeck
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael
DTP : Vito Latorrata
Digital Director: Pieter Nijs
Digital Project Manager: Melissa Tack
Design: Pieter Nijs
Production company: CZAR.be
Director: Kristoffer Borgli
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
Servicing Production Cy: With Milk
DOP: Håvard Byrkjeland
Grading: Joost Van Kerckhove
VFX: Robin De Praetere
Postproduction: Czar
Editor: Alain Dessauvage
Soundstudio: Sonicville
Sound Engineer : Christophe Gérard
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]
Head of Design bij Bridgeneers (min. 5 jaar ervaring)
Als Design & Branding Director sta je in voor de creatieve begeleiding van […]