Inoopa zet Waalse KMO's op digitale kaart

Consumenten lopen meer en meer over naar het internet over om er te winkelen. Maar voor de managers en medewerkers van KMO's loopt dat niet altijd even vlot. Ziehier de bestaansreden van Inoopa, een online tool van Digital Wallonia om na te gaan of een onderneming zich in de elektronische handel moet wagen of doodeenvoudig of een winkelprijs daar wel leefbaar is.
Inoopa baseert zich op een algoritme dat zich dan weer baseert op statistische data. De tool stelt zijn prijs scherp op 100 euro exclusief BTW. Een en ander dient om Wallonië op de kaart van de elektronische handel of e-commerce te zetten. De oprichters werken daarom ook aan een Waals platform ter zake, dit om de begeleiding van KMO's op dat vlak verder scherp te stellen, zodat zij zich des te beter op hun werk kunnen concentreren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]