Consumenten lopen meer en meer over naar het internet over om er te winkelen. Maar voor de managers en medewerkers van KMO's loopt dat niet altijd even vlot. Ziehier de bestaansreden van Inoopa, een online tool van Digital Wallonia om na te gaan of een onderneming zich in de elektronische handel moet wagen of doodeenvoudig of een winkelprijs daar wel leefbaar is.
Inoopa baseert zich op een algoritme dat zich dan weer baseert op statistische data. De tool stelt zijn prijs scherp op 100 euro exclusief BTW. Een en ander dient om Wallonië op de kaart van de elektronische handel of e-commerce te zetten. De oprichters werken daarom ook aan een Waals platform ter zake, dit om de begeleiding van KMO's op dat vlak verder scherp te stellen, zodat zij zich des te beter op hun werk kunnen concentreren.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]