Instagram laat de natuur heersen

Het is algemeen geweten: Netflix mist geen verbeelding om nieuwe film- en seriereleases aan te kondigen. De creativiteit van Netflix heeft deze keer zelfs Instagram in beslag genomen. Voor zijn nieuwe film “Annihilation”, waarin Natalie Portman een parallelle wereld ontdekt waarin de natuur de controle over de mens terugkrijgt, heeft Netflix besloten om het idee achter de film uit te drukken aan de hand van verschillende Instagramposts. Het opzet is duidelijk: net als in de film neemt de natuur de overhand.
Dit originele idee werd bedacht door Fuse en RE-MIND PHD. Konbini, Allociné, JeuxVideo.com, Première, Les Inrocks, Le Journal du Geek en Creapills zijn de weinige avontuurlijke media die hebben deelgenomen aan deze “wilde” ervaring. Alle foto's vindt u hier.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]