Het is algemeen geweten: Netflix mist geen verbeelding om nieuwe film- en seriereleases aan te kondigen. De creativiteit van Netflix heeft deze keer zelfs Instagram in beslag genomen. Voor zijn nieuwe film “Annihilation”, waarin Natalie Portman een parallelle wereld ontdekt waarin de natuur de controle over de mens terugkrijgt, heeft Netflix besloten om het idee achter de film uit te drukken aan de hand van verschillende Instagramposts. Het opzet is duidelijk: net als in de film neemt de natuur de overhand.
Dit originele idee werd bedacht door Fuse en RE-MIND PHD. Konbini, Allociné, JeuxVideo.com, Première, Les Inrocks, Le Journal du Geek en Creapills zijn de weinige avontuurlijke media die hebben deelgenomen aan deze “wilde” ervaring. Alle foto's vindt u hier.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]