Het is algemeen geweten: Netflix mist geen verbeelding om nieuwe film- en seriereleases aan te kondigen. De creativiteit van Netflix heeft deze keer zelfs Instagram in beslag genomen. Voor zijn nieuwe film “Annihilation”, waarin Natalie Portman een parallelle wereld ontdekt waarin de natuur de controle over de mens terugkrijgt, heeft Netflix besloten om het idee achter de film uit te drukken aan de hand van verschillende Instagramposts. Het opzet is duidelijk: net als in de film neemt de natuur de overhand.
Dit originele idee werd bedacht door Fuse en RE-MIND PHD. Konbini, Allociné, JeuxVideo.com, Première, Les Inrocks, Le Journal du Geek en Creapills zijn de weinige avontuurlijke media die hebben deelgenomen aan deze “wilde” ervaring. Alle foto's vindt u hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]