Op 23 en 24 mei vindt in de Italiaanse stad Milaan Interact Milan plaats. Twee dagen lang buigen de aanwezigen zich op initiatief van IAB Europe over digital advertising, meer bepaald over de aspecten disruptie, adaptatie en het zichzelf heruitvinden. U kunt zich verwachten aan thema's als AVG (GDPR), blockchain, fake news, brand safety, transparency en aanverwante onderwerpen.
En goed nieuws voor u. ja u! PUB-lezers krijgen 20% korting op de toegangsprijs. Goed dus dat u zolang wachtte met uw inschrijving. Het volledige programma en het inschrijvingsformulier-met-korting vindt u op de site van IAB Europe.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]