Interact Milan wil digitale advertising heruitvinden

Op 23 en 24 mei vindt in de Italiaanse stad Milaan Interact Milan plaats. Twee dagen lang buigen de aanwezigen zich op initiatief van IAB Europe over digital advertising, meer bepaald over de aspecten disruptie, adaptatie en het zichzelf heruitvinden. U kunt zich verwachten aan thema's als AVG (GDPR), blockchain, fake news, brand safety, transparency en aanverwante onderwerpen.
En goed nieuws voor u. ja u! PUB-lezers krijgen 20% korting op de toegangsprijs. Goed dus dat u zolang wachtte met uw inschrijving. Het volledige programma en het inschrijvingsformulier-met-korting vindt u op de site van IAB Europe.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]