Interact Milan wil digitale advertising heruitvinden
Op 23 en 24 mei vindt in de Italiaanse stad Milaan Interact Milan plaats. Twee dagen lang buigen de aanwezigen zich op initiatief van IAB Europe over digital advertising, meer bepaald over de aspecten disruptie, adaptatie en het zichzelf heruitvinden. U kunt zich verwachten aan thema's als AVG (GDPR), blockchain, fake news, brand safety, transparency en aanverwante onderwerpen.
En goed nieuws voor u. ja u! PUB-lezers krijgen 20% korting op de toegangsprijs. Goed dus dat u zolang wachtte met uw inschrijving. Het volledige programma en het inschrijvingsformulier-met-korting vindt u op de site van IAB Europe.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]