De ICCO Global PR Awards 2016, de prijzen die de beste PR campagnes ter wereld bekroont, vonden gisterenavond plaats in Londen. In ons land ging Interel Belgium aan de haal met de ICCO Global Award voor de beste campagne in crisisbeheer voor het werk dat zij geleverd heeft D’Ieteren Auto in de context van het Dieselgate-schandaal. Daarbij ondersteunde en adviseerde Interel D’Ieteren Auto in haar communicatie naar haar klanten, haar verdelers, de overheid, de media en de andere betrokken partijen. Centraal in deze communicatie stond de distantiëring van de verantwoordelijkheid van D’Ieteren Auto van die van de Volkswagen-Groep. Interel werd eveneens bekroond als Regional Independent Consultancy of the Year 2016.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]