De ICCO Global PR Awards 2016, de prijzen die de beste PR campagnes ter wereld bekroont, vonden gisterenavond plaats in Londen. In ons land ging Interel Belgium aan de haal met de ICCO Global Award voor de beste campagne in crisisbeheer voor het werk dat zij geleverd heeft D’Ieteren Auto in de context van het Dieselgate-schandaal. Daarbij ondersteunde en adviseerde Interel D’Ieteren Auto in haar communicatie naar haar klanten, haar verdelers, de overheid, de media en de andere betrokken partijen. Centraal in deze communicatie stond de distantiëring van de verantwoordelijkheid van D’Ieteren Auto van die van de Volkswagen-Groep. Interel werd eveneens bekroond als Regional Independent Consultancy of the Year 2016.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]