Interel ging naar huis met twee prijzen op de EMEA Sabre Awards 2020, de door Provoke georganiseerde wedstrijd. Interel EU was het winnende bureau in de categorie ‘Best use of illustrations + photography’ voor zijn campagne « Nobody Left Outside », Interel Belgium won in de categorie ‘Digital and social media - word of mouth’ voor zijn campagne « Get your vouchers at the farm ».
De EMEA Sabre Awards, een van de grootste wedstrijden op het gebied van public affairs, public relations en communicatie, erkent uitmuntendheid in een breed scala aan categorieën, gebaseerd op een deskundige beoordeling van de effectiviteit, meetbare resultaten en impact van campagnes. Voor deze editie werden meer dan 600 projecten ingediend door bureaus uit heel Europa, het Midden-Oosten en Afrika. In elke categorie werden vijf campagnes geselecteerd.
Het Belgische Interel-team werd erkend voor zijn uitstekende werk bij de realisatie van de campagne « Get Your Vouchers Out at the Farm », geleverd in opdracht van zijn klant VIA (Voucher Issuers Association). VIA, in samenwerking met Interel België, heeft ervoor gezorgd dat de begunstigden van de ecocheques en maaltijdcheques deze kunnen gebruiken op de boerderijen, waar ze lokale producten verkopen. Het initiatief heeft tot doel korte keten te promoten.
“Dit is een grote erkenning van de kwaliteit van het werk van onze teams. Deze prijs toont ook aan dat de interactie tussen communicatie en public affairs essentieel is om de doelstellingen van onze klanten te bereiken,” zegt Florence Muls, managing director van Interel België.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]