Intermarché overtreft zichzelf met Becoming with Lielens

Crea / News

Intermarché België, dat zijn 78 buurtwinkels in Wallonië. Zijn grootste troeven? Een strijdvaardig prijzenbeleid, verse, ter plaatse bereide producten en winkels op mensenmaat die dicht bij de klant staan. De keten is nu ook officiële sponsor van het Belgische wielerteam Intermarché Wanty Gobert, waarmee het waarden deelt als nabijheid, gezelligheid, teamspirit en de wil om zich te overtreffen.

De uitdaging voor Becoming with Lielens? Dit nieuwe partnerschap laten leven bij het personeel en de klanten van Intermarché en traffic creëren door nieuwe klanten aan te trekken. Het resultaat: een uitdagende en sterke grafische aanpak die de wielrenners en teamspirit extra in de verf zetten. Een grote wedstrijd, promoties, permanente visibiliteit in de winkel, radiospot … Kortom, alles om het team Intermarché Wanty Gobert een stevige duw in de rug te geven en naar de top van de World Tour te loodsen. "Becoming with Lielens vertaalt de gemeenschappelijke waarden van onze keten en het wielerteam Intermarché Wanty Gobert perfect naar een sterk creatief concept. We konden ons snel vinden in het grafische voorstel: dit kan mooi naast onze andere communicatiecampagnes bestaan, want het is zeer impactvol in alle eenvoud. Een winner dus!," zegt Cyrielle Boi, marketingmanager van Intermarché.

 

Credits

Client: Intermarché, Cyrielle Boi & Emmanuelle Dubois

Agency: Bewoming with Lielens

Creative Director: Jeroen De Jong

Art Director: Carmelo Giugno

Account Director: Laurent La Haye

Account Management : Emilie Vanhorenbeke, Emilie de Kerchove, Luna Morissens