Film Festival Antwerpen draagt signatuur Brandhome

Crea / News

IFFA_BRANDING_MOCKUPSBRANDBOOKHet Antwerpse branding bureau Brandhome wordt partner van het International Film Festival Antwerpen (iffa.). Dit grote Antwerpse filmfeest zal zich focussen op zowel nationale als internationale film. De eerste editie van het festival ‘met een hoek af’ vindt plaats in maart 2020. Brandhome zal als partner verantwoordelijk zijn voor de visuele stijl van het festival.

IFFA_BRANDING_MOCKUPSOVERVIEWHet International Film Festival Antwerpen wordt een eigentijds filmfestival dat Antwerpen internationaal op de (film)kaart zet. Met 50 films, 200 voorstellingen en 40.000 bezoekers wordt dit een van de belangrijkste filmevenements in Vlaanderen. Het festival gaat door van 10 tot 15 maart 2020.

Brandhome wordt als partner onder andere verantwoordelijk voor het logo- ontwerp en de verdere uitwerking van de visuele stijl. De officiële lancering van het event door investeerders Bart Vandesompele en Ben Geysen, kon eerder al op heel wat persbelangstelling rekenen.

IFFA“Om dit uitzondelijke concept kracht bij te zetten waren we nog op zoek naar een partner die ons hip, fris en verrassend DNA deelt,” zegt Bart Vandesompele. “Die partner vonden we in Brandhome. Brandhome is een creatief en ervaren brand agency met een ‘hoek af’. De ideale partij dus om mee vorm te geven aan ons idee van een filmfestival.”

Nicoline Spruijt, managing partner van Brandhome, gaat verder: “Vanaf het moment dat Bart zijn plannen kenbaar maakte, wilden we met Brandhome graag een rol spelen in dit project. Internationaal, Antwerpen, hip, verfrissend en graaf in combinatie met de kracht van Bart en Ben klinkt ons als filmmuziek in de oren. We zijn in de identiteit dan ook op zoek gegaan naar deze onderscheidende elementen, en volgens mij zijn we daar ook in geslaagd. We kunnen als partner niet wachten om dit event verder mee vorm te geven!”