Het International Taste Institute (het voormalige International Taste & Quality Institute), leider in de evaluatie en certificering van voedingsmiddelen en dranken, gaf Federate de opdracht om een frisse saus te gieten over haar logo en branding. Het resultaat: een modern logo en een nieuw grafisch ontwerp voor al het materiaal dat internationaal gebruikt zal worden (certificaten, awards, brochures …). Het resultaat ziet u hieronder en op de duizenden producten die in meer dan 100 landen verkocht worden.
Het International Taste Institute werd opgericht in 2005 en kent wereldwijd een forse groei. Op 14 jaar tijd werden al meer dan 15.000 producten gecertificeerd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]