International Taste Institute proeft van Federate

Het International Taste Institute (het voormalige International Taste & Quality Institute), leider in de evaluatie en certificering van voedingsmiddelen en dranken, gaf Federate de opdracht om een frisse saus te gieten over haar logo en branding. Het resultaat: een modern logo en een nieuw grafisch ontwerp voor al het materiaal dat internationaal gebruikt zal worden (certificaten, awards, brochures …). Het resultaat ziet u hieronder en op de duizenden producten die in meer dan 100 landen verkocht worden.
Het International Taste Institute werd opgericht in 2005 en kent wereldwijd een forse groei. Op 14 jaar tijd werden al meer dan 15.000 producten gecertificeerd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]