Het International Taste Institute (het voormalige International Taste & Quality Institute), leider in de evaluatie en certificering van voedingsmiddelen en dranken, gaf Federate de opdracht om een frisse saus te gieten over haar logo en branding. Het resultaat: een modern logo en een nieuw grafisch ontwerp voor al het materiaal dat internationaal gebruikt zal worden (certificaten, awards, brochures …). Het resultaat ziet u hieronder en op de duizenden producten die in meer dan 100 landen verkocht worden.
Het International Taste Institute werd opgericht in 2005 en kent wereldwijd een forse groei. Op 14 jaar tijd werden al meer dan 15.000 producten gecertificeerd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]