Invibes Advertising komt naar België en Nederland

Communication / News

Invibes Advertising, een onderneming gespecialiseerd in reclame geïntegreerd in redactionele inhoud op mediasites (in-feeds), consolideert zijn Europese aanwezigheid met een nieuwe vestiging in de Benelux. De onderneming opent een kantoor in Antwerpen, waar nog twee vestigingen in Brussel en Amsterdam aan verbonden zullen zijn. Daarmee is de groep nu aanwezig in acht landen van Europa.

De Benelux is een belangrijke regio in Europa voor reclame-investeringen en vormt als dusdanig een nieuwe groeiregio met het oog op onze internationale expansie,” aldus Nicolas Pollet, CEO en medeoprichter van Invibes Advertising.

Tim Vergouts werd benoemd tot commercieel directeur van Invibes Benelux en zal werken van uit het kantoor in Antwerpen. Vergouts krijgt de taak om de partnerschappen met uitgevers uit te bouwen en in-feedformats te promoten bij adverteerders en media-agentschappen. Voordat hij naar Invibes Advertising kwam, werkte hij acht jaar voor Mood Media, gespecialiseerdin-store-multimediaoplossingen, waar hij bijna drie jaar sales manager is geweest.

“Ik ben bijzonder verheugd dat ik deel ga uitmaken van Invibes Advertising, een van de innovatiefste ondernemingen in de sector voor digitale reclame in Europa, en dat ik mijn steentje kan bijdragen aan zijn internationale ontwikkeling,” zegt Tim Vergouts, commercieel directeur van Invibes Benelux.

CEO Nicolas Pollet is opgetogen met de komst van Vergouts. “Ik ben heel blij Tim in ons team te mogen verwelkomen. Ik ben ervan overtuigd dat zijn expertise een doorslaggevende troef zal zijn voor de snelle ontwikkeling van de onderneming in deze strategische regio voor de groep.”

Invibes Advertising werd opgericht in 2011 en is een technologiebedrijf dat actief is in de sector van de digitale reclame. Het heeft een niet-intrusieve en effectieve reclameoplossing ontwikkeld op basis van een in-feedformat, geïntegreerd in mediacontent, geïnspireerd op sociale netwerken en geoptimaliseerd voor verspreiding op een gesloten netwerk van mediasites: Bertelsmann, Hearst, Lagardère en andere. Onder zijn klanten zijn grote merken zoals Mercedes, Samsung, Air France en IBM. Invibes Advertising staat genoteerd aan Euronext Growth in Parijs.