Invisible Puppy en HappiFish bundelen krachten
Invisible Puppy (Gent) en HappiFish (Sint-Niklaas) bundelen de krachten met als baseline 'Creating Customer Love'. Dankzij het vertrouwen en steun van klanten zoals Best of Travel, Delhaize, Electrabel, Bostoen, Toerisme Vlaanderen en de Vrije Universiteit Brussel werd er met een ervaren team een enorme expertise op het vlak van digitale marketing uitgebouwd. Invisible Puppy groeit dan ook heel snel en wil naar eigen zeggen in België uitgroeien tot marktleider als het gaat om relevante marketing.
Voor managing partners Tom De Baere, Mathieu Lanssens en Antony Slabinck is het duidelijk: “Bedrijven zijn vandaag op zoek naar strategieën die een antwoord bieden op de uitdagingen die de digitale revolutie met zich meebrengt. Invisible Puppy biedt pasklare antwoorden met moderne marketing en een hands-on aanpak. We willen onze klanten helpen om hun marketing relevanter te maken voor hun doelpubliek, zodanig dat eindklanten echte meerwaarde ervaren. Vandaar onze baseline 'Creating Customer Love'.”