Inzetten op Gen Z? WEBA, Takeaway.com & Sport Vlaanderen deden het met MNM

Media / News

[partner content]

Elke dag live radio maken, nog eens van het kotleven proeven, keihard blokken en vooral: écht midden tussen de studenten staan. Dat is wat Kawtar en Sander deden in MNM Blokhut. Een leuk project voor de MNM-doelgroep, maar ook een unieke opportuniteit voor Gen Z merken.

WEBA Meubelen

Stefaan Couvreur, Marketing Manager WEBA: “Studenten decoreren binnenkort weer hun kot en schoolverlaters gaan straks hun eerste huis inrichten. De jongerendoelgroep is belangrijk voor ons. Dankzij ons partnerenship met de MNM Blokhut kunnen we hen in het hart bereiken. WEBA zorgde voor de inrichting van de blokhut én de koten van Kawtar en Sander. Bovendien schonken we een make-over van een studentkot aan de winnaar van de MNM-blokbeker.”

Takeaway.com

Evelyne le Grelle, Marketing Manager BeLux Just Eat Takeaway.com: “Dankzij het partnership met de MNM Blokhut konden we onze boodschap duidelijk overbrengen: ‘Eten nodig tijdens het blokken? Bestel via Takeaway.com en verlies geen tijd aan koken!’ Dat MNM het bestelproces met een livestream gevolgd heeft, is bijzonder waardevol voor ons. Bovendien konden luisteraars elke dag hun blokmaaltijd fotograferen en deelden we waardebonnen van Takeaway.com uit.”

Sport Vlaanderen

Geert Beeckman, campagneverantwoordelijke Sport Vlaanderen: “De blokperiode is een marathon in stilzitten. Daarom heeft Sport Vlaanderen er via MNM voor gezorgd dat studenten hun blokpauzes actief konden invullen met gratis sportinitiaties. Ze konden 3x3 basketten met Imke Courtois of de hiphopbasics leren met Julie Vermeire. Voor Sport Vlaanderen was dit partnership een waardevol kader om de voordelen van bewegen bij jongeren nog eens duidelijk in de verf te zetten.”

Meer informatie vindt u hier.