iO en Primagaz tonen de kracht van propaangas

Propaangasspecialist Primagaz heeft samen met end-to-end agency iO haar tweede grote campagne van het jaar gelanceerd voor de thuisverwarmingsmarkt. Daarin focust de gasspecialist op propaan als alternatief voor andere energiebronnen, die door de aanhoudende energiecrisis steeds duurder worden. Propaangas is als energiebron maar bekend bij 25% van de bevolking. In Wallonië rekent een aanzienlijk deel van de bevolking nog op stookolie voor verwarming — dat is slechter voor het milieu dan propaan, en momenteel ook duurder. In tijden dat consumenten elke dag horen dat gas en energie duurder worden, geeft de creatieve omnichannelcampagne van iO Belgen in zogenaamde off-grid woningen de kans om de switch te maken naar propaan.
De opzet van de campagne was dus: ervoor zorgen dat consumenten propaangas in overweging nemen als alternatief voor andere energiebronnen, zoals stookolie. Met een gedrukt propaankrantje (deur-aan-deur geleverd bij potentiële switchers in relevante regio’s), verschillende radiospots, advertenties op search en social, en een online landingspagina is de campagne écht klaar om Belgen de pro’s van propaan te tonen. Sam Belmans, segment marketeer bij Primagaz: “De samenwerking met de experts van iO verloopt altijd vlot. We weten dat we kunnen rekenen op hun uiteenlopende expertise om van onze campagnes een succes te maken.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]