Een nieuwe website voor de Canon van Vlaanderen. Verschillende employer brandingprojecten in de wachtkamer. En extra opdrachten voor bestaande klanten als webwinkel Bol.com en uitgeverij Acco. Werk genoeg dus ten huize iO. Aanwinst Stijn Vandevoordt weet dus wat hem te doen staat als creative strategist. “Een fancy titel. Zelf hou ik het eerder op copywriter. Dat blijft in alles de kern van wat ik doe: vragen stellen, luisteren, proberen te begrijpen en dat op papier vastleggen. Of dat nu een concept, een strategie, een baseline of long copy is.” Stijn Vandevoordt zal onder meer aan zet zijn bij conceptbepaling, creatieve copy-opdrachten en employer brandingvraagstukken. Dit voor een uiteenlopend pakket aan B2B en B2C klanten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]