iO haalt creative strategist Stijn Vandevoordt binnen

News / People

Campus Herentals van end-to-end agency iO versterkt zijn team Brands & Concepts met senior creative copywriter Stijn Vandevoordt. Hij maakt na vijf jaar en een veelvoud aan (re)branding en employer brandingtrajecten de overstap van het Hasseltse marketingbureau Expliciet.

Een nieuwe website voor de Canon van Vlaanderen. Verschillende employer brandingprojecten in de wachtkamer. En extra opdrachten voor bestaande klanten als webwinkel Bol.com en uitgeverij Acco. Werk genoeg dus ten huize iO. Aanwinst Stijn Vandevoordt weet dus wat hem te doen staat als creative strategist. “Een fancy titel. Zelf hou ik het eerder op copywriter. Dat blijft in alles de kern van wat ik doe: vragen stellen, luisteren, proberen te begrijpen en dat op papier vastleggen. Of dat nu een concept, een strategie, een baseline of long copy is.”  Stijn Vandevoordt zal onder meer aan zet zijn bij conceptbepaling, creatieve copy-opdrachten en employer brandingvraagstukken. Dit voor een uiteenlopend pakket aan B2B en B2C klanten.