Een nieuwe website voor de Canon van Vlaanderen. Verschillende employer brandingprojecten in de wachtkamer. En extra opdrachten voor bestaande klanten als webwinkel Bol.com en uitgeverij Acco. Werk genoeg dus ten huize iO. Aanwinst Stijn Vandevoordt weet dus wat hem te doen staat als creative strategist. “Een fancy titel. Zelf hou ik het eerder op copywriter. Dat blijft in alles de kern van wat ik doe: vragen stellen, luisteren, proberen te begrijpen en dat op papier vastleggen. Of dat nu een concept, een strategie, een baseline of long copy is.” Stijn Vandevoordt zal onder meer aan zet zijn bij conceptbepaling, creatieve copy-opdrachten en employer brandingvraagstukken. Dit voor een uiteenlopend pakket aan B2B en B2C klanten.
iO haalt creative strategist Stijn Vandevoordt binnen

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]