iO rolt de rode loper uit voor Astrid Vanwolleghem: met haar bijna vijfentwintig jaar ervaring in brand & identity design en campagnecreatie komt ze het team in Antwerpen versterken. “Ik heb geen moment getwijfeld. Ik had vooraf even gepolst bij een paar iO’ers met wie ik de voorbije jaren al samenwerkte – mensen met het hart op de juiste plaats en een mindset die ook de mijne is. Hun visie en ideeën over iO correspondeerden met het beeld dat ik ervan had: een jong maar ambitieus agency dat recht in z’n schoenen staat.”
Benjamin Martijn, die onlangs zijn twee decennia durende freelancebestaan inruilde voor een vaste plek bij iO, wordt de tweede design director. “Design is geen vernislaag, maar datgene waarmee je een product zo aanscherpt dat het effectief wérkt voor de eindgebruiker,” aldus Benjamin.
Wim De Laet, Content & Crea director voor Campus Antwerpen, ziet deze dubbele aanwinst als een duidelijk signaal: “Ik ben heel blij dat dit tweetal voor iO heeft gekozen. Met haar lange staat van dienst bij creatieve bureaus brengt Astrid bakken ervaring mee naar Antwerpen, en samen met Benjamin zal ze ervoor zorgen dat onze relatief jonge designploeg snel grote stappen kan zetten. Dat heet: fel inzetten op creativiteit, zodat onze toekomst ven het succes van onze klanten gegarandeerd is.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]