Dankzij een nieuw partnership met Cerise en AdVideum wordt de digitale inventaris van IP sterk verruimd en gaat de kwaliteit ervan volgens de regie nog verder omhoog.
IP stelt klanten voor om merken onder de aandacht te brengen op een ruime waaier van Premium sites, zowel nieuwssites als sites specifiek voor een vrouwelijk of mannelijk doelpubliek. IP denkt daarbij aan Courrier International, Le Monde, Nouvel Obs, Rue89, Elle, Marie Claire, Madame Figaro, Femme Actuelle, Ohmymag, L’Equipe en Film On, plus Routard en Gentside, waarvan IP de Belgische IP-adressen commercialiseert. Deze krachtige nieuwe digitale videocontexten maken voortaan wezenlijk deel uit van het globale Run of network-aanbod van IP.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]