IP verruimt premiumaanbod digitale inventaris

Dankzij een nieuw partnership met Cerise en AdVideum wordt de digitale inventaris van IP sterk verruimd en gaat de kwaliteit ervan volgens de regie nog verder omhoog.
IP stelt klanten voor om merken onder de aandacht te brengen op een ruime waaier van Premium sites, zowel nieuwssites als sites specifiek voor een vrouwelijk of mannelijk doelpubliek. IP denkt daarbij aan Courrier International, Le Monde, Nouvel Obs, Rue89, Elle, Marie Claire, Madame Figaro, Femme Actuelle, Ohmymag, L’Equipe en Film On, plus Routard en Gentside, waarvan IP de Belgische IP-adressen commercialiseert. Deze krachtige nieuwe digitale videocontexten maken voortaan wezenlijk deel uit van het globale Run of network-aanbod van IP.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]