Na de lancering van IPadex in december 2014, blijft het programmatic aanbod van IP verder evolueren. Want na Display, Video en Mobile: IPadex goes Audio.
IPadex biedt twee formaten aan: Audio Pre-Roll en Audio Mid-Roll. Dit aanbod is beschikbaar, via de SSP-technologie van AudioMax, op het volledige netwerk van radiomerken in portfolio bij IP (Bel RTL, Radio Contact, Nostalgie NL+FR, Fun Radio,… , met inbegrip van het bereik van Adwave. De allereerste Ipadex Audio testcampagne werd vorige week gelanceerd met de actieve samenwerking van Cadreon- zie ons bericht hierover. Quinten Galle - Head of Video bij Cadreon (IPG Mediabrands): “Dat we voor het eerst programmatic inventory aankopen bij FM-radiozenders, betekent voor programmatic radio buying een sprong vooruit. Deze evolutie is voor adverteerders een logische stap richting een geïntegreerd ecosysteem, waarbij aankoop van media gestuurd wordt op basis van data. Ik ben dan ook bijzonder blij dat we met deze primeur de goede samenwerking tussen IPG Mediabrands en IP Belgium kunnen onderstrepen.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]