IPG Mediabrands zet in op programmatic audio

Cadreon (IPG Mediabrands) heeft vorige week een eerste IPadex Audio campagne gelanceerd. Het ging om een campagne voor Walibi.
Enkele maanden geleden ging IPG Mediabrands van start met programmatic audio. Eind juni lanceerden ze hun eerste programmatic audio campagne voor Win for Life van de Nationale Loterij. "De campagne had een « Listen Through Rate » van 97% bereikt, wat zeer belangrijk is. Eind september lanceerden we een nieuwe programmatic audio campagne, eveneens voor de Nationale Loterij", legt Noelle Stevens ons uit, Trade Marketing Director bij IPG Mediabrands. "Onze inventaris wordt met elke campagne verrijkt met nieuwe mogelijkheden. We zijn bijzonder verheugd dat we steeds vaker kunnen tellen op locale actoren zoals de voorgestelde radio's door IP. Andere locale actoren zullen de komende maanden zeker en vast snel volgen. Bovendien staan Programmatic audio campagnes ons toe om te communiceren met consumenten op andere momenten van de dag en wordt er verwacht dat de investeringen in programmatic audio de komende maanden sterk zullen toenemen."
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]