IPadex goes Audio

Na de lancering van IPadex in december 2014, blijft het programmatic aanbod van IP verder evolueren. Want na Display, Video en Mobile: IPadex goes Audio.
IPadex biedt twee formaten aan: Audio Pre-Roll en Audio Mid-Roll. Dit aanbod is beschikbaar, via de SSP-technologie van AudioMax, op het volledige netwerk van radiomerken in portfolio bij IP (Bel RTL, Radio Contact, Nostalgie NL+FR, Fun Radio,… , met inbegrip van het bereik van Adwave. De allereerste Ipadex Audio testcampagne werd vorige week gelanceerd met de actieve samenwerking van Cadreon- zie ons bericht hierover. Quinten Galle - Head of Video bij Cadreon (IPG Mediabrands): “Dat we voor het eerst programmatic inventory aankopen bij FM-radiozenders, betekent voor programmatic radio buying een sprong vooruit. Deze evolutie is voor adverteerders een logische stap richting een geïntegreerd ecosysteem, waarbij aankoop van media gestuurd wordt op basis van data. Ik ben dan ook bijzonder blij dat we met deze primeur de goede samenwerking tussen IPG Mediabrands en IP Belgium kunnen onderstrepen.”
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]