IPadex goes Audio

Media / News

ip creative belgium

Na de lancering van IPadex in december 2014, blijft het programmatic aanbod van IP verder evolueren. Want na Display, Video en Mobile: IPadex goes Audio.

IPadex biedt twee formaten aan: Audio Pre-Roll en Audio Mid-Roll. Dit aanbod is beschikbaar, via de SSP-technologie van AudioMax, op het volledige netwerk van radiomerken in portfolio bij IP (Bel RTL, Radio Contact, Nostalgie NL+FR, Fun Radio,… , met inbegrip van het bereik van AdwaveDe allereerste Ipadex Audio testcampagne werd vorige week gelanceerd met de actieve samenwerking van Cadreon- zie ons bericht hieroverQuinten Galle - Head of Video bij Cadreon  (IPG Mediabrands): “Dat we voor het eerst programmatic inventory aankopen bij FM-radiozenders, betekent voor programmatic radio buying een sprong vooruit. Deze evolutie is voor adverteerders een logische stap richting een geïntegreerd ecosysteem, waarbij aankoop van media gestuurd wordt op basis van data. Ik ben dan ook bijzonder blij dat we met deze primeur de goede samenwerking tussen IPG Mediabrands en IP Belgium kunnen onderstrepen.”