IPG Mediabrands heeft nieuwe rekruten
Het Strategy & Marketing team van IPG Mediabrands heeft zich onder leiding van Gauthier Elslander versterkt met een aantal nieuwe rekruten. Om te beginnen heeft de strategische ploeg Adeline Wehrli mogen verwelkomen als (social) platform-expert. Haar rol bestaat erin dagelijks alle digitale platformen op te volgen in termen van oplossingen en toegevoegde waarde, zowel voor de consument als voor de adverteerder. Seppe Frooninckx neemt als digital strategist plaats naast Philippe Deltenre en Cedric Tytgat. Het parcours van Frooninckx bracht hem van accountmanager bij Microsoft en business lead Belgium bij Pervorm naar zijn vorige functie als e-commerce manager bij EDF Luminus.
Aan marketingzijde definieert product marketing manager Birgit De Vries de product- en marketingoplossingen die IPG Mediabrands op de Belux-markt aanbiedt. Noelle Stevens sluit aan bij het team als trade marketing director, een sleutelfunctie voor de orkestratie van de communicatie en het delen van kennis tussen bureau en klanten. Ten slotte staat Jean-Pierre Cremers, business development director, aan het hoofd van een nieuwe ploeg die de ontwikkeling en de complementariteit van de expertisepolen moet ondersteunen. Aan zijn zijde vinden we ook Ine Dehopere en Guillaume Stocq.
Gauthier Eslander, chief strategy & marketing officer bij IPG Mediabrands, is zeer opgetogen over de uitbreiding van zijn team: “Buiten winnen is binnen beginnen. Met deze versterkingen op Trade Marketing en Product & Services zullen we beter dan ooit in staat zijn om op dynamische wijze de juiste producten en diensten op de markt te brengen. De professionele aanpak van ons nieuwe business development team zal ervoor zorgen dat adverteerders ons nog makkelijker zullen vinden voor de talrijke business oplossingen die IPG Mediabrands aanbiedt. Met de komst van Seppe Frooninckx en Adeline Wehrli versterken we de grootste strategische cel van België, dit om pro-actief te antwoorden aan de ongeziene uitdagingen van onze klanten.”