IPG Mediabrands verwelkomt sextet


Julie Wijns
Julie Wijns, managing director IPG Mediabrands Partnerships and Investments, mag zes nieuwkomers verwelkomen. Om het najaar aan te vatten heeft IPG Mediabrands Partnerships & Investments, de tradingafdeling voor de agencies Initiative en UM, namelijk besloten om zijn radio-, televisie- en bioscoopactiviteiten te hergroeperen en drie audiovisual supervisors te benoemen, met name Charlotte Goethals, Laure Vandenbruwaene en Marleen Vanden Broeck.
Julie Praet is tot audiovisual director benoemd en zal door Philippe Daper geflankeerd worden als value & intelligence director.
Globaal gesproken versterkt het departement zich met de komst van vier nieuwe rekruten in audiovisual, namelijk Romain Belvaux, Justin Denis, Margaux Enotte en Frauke Vandenbroeck.
Ahmed Khlii en Laetitia Marchal komen respectievelijk de digitale en de persafdeling versterken.
Julie Wijns, managing director IPG Mediabrands partnerships and investments, geeft nog het volgende mee: « De media hebben nooit zo’n sterke evolutie doorgemaakt. Met deze veranderingen zullen onze teams een solide en uitgebreide expertise weten te verankeren. Het is in die optiek dat wij ervoor gekozen hebben deze expertises te hergroeperen. »

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



