Door officieel de status van Google Premier Partner toegekend te krijgen, bevestigt IPG Mediabrands zijn ambitie om een belangrijke gesprekspartner te zijn voor search engine marketing. Deze nieuwe beloning is het resultaat van het werk van een hele ploeg, die versterkt en gestabiliseerd werd en sinds minder dan een jaar door Sven Bally geleid wordt.
Als Premier Partner hebben de teams van de Business Unit Search van IPG Mediabrands voortaan toegang tot exclusieve opleidingen, gaande van account management over strategic consultancy tot campagne-ondersteuning. Sven Bally: “Deze voordelen zullen ons in staat stellen om nog verder te gaan in termen van digitale strategie en kwaliteit van de dienstverlening die we onze klanten elke dag aanbieden.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]