IPG Mediabrands zet in op programmatic audio

Cadreon (IPG Mediabrands) heeft vorige week een eerste IPadex Audio campagne gelanceerd. Het ging om een campagne voor Walibi.
Enkele maanden geleden ging IPG Mediabrands van start met programmatic audio. Eind juni lanceerden ze hun eerste programmatic audio campagne voor Win for Life van de Nationale Loterij. "De campagne had een « Listen Through Rate » van 97% bereikt, wat zeer belangrijk is. Eind september lanceerden we een nieuwe programmatic audio campagne, eveneens voor de Nationale Loterij", legt Noelle Stevens ons uit, Trade Marketing Director bij IPG Mediabrands. "Onze inventaris wordt met elke campagne verrijkt met nieuwe mogelijkheden. We zijn bijzonder verheugd dat we steeds vaker kunnen tellen op locale actoren zoals de voorgestelde radio's door IP. Andere locale actoren zullen de komende maanden zeker en vast snel volgen. Bovendien staan Programmatic audio campagnes ons toe om te communiceren met consumenten op andere momenten van de dag en wordt er verwacht dat de investeringen in programmatic audio de komende maanden sterk zullen toenemen."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]