IPM Advertising zet in op native advertising

IPM Advertising lanceert een aanbod rond native advertising en gebruikt daarvoor technologie van Adyoulike, een Europese speler op het vlak van native advertising. Uitgevers als Le Monde, Arte, Canal +, EUROPE 1, RMC, RUE 89, OBS, Vogue en Marie-Claire en adverteerders als Dior, LVMH, L'Oréal, Peugeot, VW en BNP Paribas deden al een beroep op Adyoulike. Bij IPM Advertising kunnen adverteerders er een premiumplekje op sites als Libre.be et Dh.be mee krijgen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]