IPM Advertising zet in op native advertising

IPM Advertising lanceert een aanbod rond native advertising en gebruikt daarvoor technologie van Adyoulike, een Europese speler op het vlak van native advertising. Uitgevers als Le Monde, Arte, Canal +, EUROPE 1, RMC, RUE 89, OBS, Vogue en Marie-Claire en adverteerders als Dior, LVMH, L'Oréal, Peugeot, VW en BNP Paribas deden al een beroep op Adyoulike. Bij IPM Advertising kunnen adverteerders er een premiumplekje op sites als Libre.be et Dh.be mee krijgen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]