IPM Advertising zet in op native advertising


IPM Advertising lanceert een aanbod rond native advertising en gebruikt daarvoor technologie van Adyoulike, een Europese speler op het vlak van native advertising. Uitgevers als Le Monde, Arte, Canal +, EUROPE 1, RMC, RUE 89, OBS, Vogue en Marie-Claire en adverteerders als Dior, LVMH, L'Oréal, Peugeot, VW en BNP Paribas deden al een beroep op Adyoulike. Bij IPM Advertising kunnen adverteerders er een premiumplekje op sites als Libre.be et Dh.be mee krijgen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


