IPM Advertising lanceert een aanbod rond native advertising en gebruikt daarvoor technologie van Adyoulike, een Europese speler op het vlak van native advertising. Uitgevers als Le Monde, Arte, Canal +, EUROPE 1, RMC, RUE 89, OBS, Vogue en Marie-Claire en adverteerders als Dior, LVMH, L'Oréal, Peugeot, VW en BNP Paribas deden al een beroep op Adyoulike. Bij IPM Advertising kunnen adverteerders er een premiumplekje op sites als Libre.be et Dh.be mee krijgen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]