Nadat IPM met succes haar informatiesysteem lanceerde via WhatsApp, komt de Franstalige mediagroep nu als eerste mediagroep op de proppen met chatbots, conversatie-agents via Facebook Messenger. Een eenvoudige technologische gadget? Integendeel. De chatbot, ontwikkeld door Bothrs, biedt gebruikers een automatisch menu aan dat keuze biedt tussen verschillende informatiecategorieën, zodat u enkel informatie krijgt die u interesseert. Daarnaast kan via de chatbot ook informatie gezocht worden via sleutelwoorden gelinkt aan de actualiteit.
« Met de oprichting van deze chatbots willen we een nieuwe manier van communiceren met onze lezers aanbieden en nieuwe lezers aantrekken die naar iets meer verlangen dan traditionele media, » legt Quentin Charlier uit, product manager digital media bij IPM in een interview met Digimedia.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]