IPM innoveert met chatbots

Nadat IPM met succes haar informatiesysteem lanceerde via WhatsApp, komt de Franstalige mediagroep nu als eerste mediagroep op de proppen met chatbots, conversatie-agents via Facebook Messenger. Een eenvoudige technologische gadget? Integendeel. De chatbot, ontwikkeld door Bothrs, biedt gebruikers een automatisch menu aan dat keuze biedt tussen verschillende informatiecategorieën, zodat u enkel informatie krijgt die u interesseert. Daarnaast kan via de chatbot ook informatie gezocht worden via sleutelwoorden gelinkt aan de actualiteit.
« Met de oprichting van deze chatbots willen we een nieuwe manier van communiceren met onze lezers aanbieden en nieuwe lezers aantrekken die naar iets meer verlangen dan traditionele media, » legt Quentin Charlier uit, product manager digital media bij IPM in een interview met Digimedia.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



