IPM innoveert met chatbots

Nadat IPM met succes haar informatiesysteem lanceerde via WhatsApp, komt de Franstalige mediagroep nu als eerste mediagroep op de proppen met chatbots, conversatie-agents via Facebook Messenger. Een eenvoudige technologische gadget? Integendeel. De chatbot, ontwikkeld door Bothrs, biedt gebruikers een automatisch menu aan dat keuze biedt tussen verschillende informatiecategorieën, zodat u enkel informatie krijgt die u interesseert. Daarnaast kan via de chatbot ook informatie gezocht worden via sleutelwoorden gelinkt aan de actualiteit.
« Met de oprichting van deze chatbots willen we een nieuwe manier van communiceren met onze lezers aanbieden en nieuwe lezers aantrekken die naar iets meer verlangen dan traditionele media, » legt Quentin Charlier uit, product manager digital media bij IPM in een interview met Digimedia.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]