Een epidemie teistert ons land. We hebben geen weerstand meer. Zou het de overgang naar de herfst zijn? Nee. ‘t Is onze digitale gezondheid. Die is erg verzwakt. Daarom lanceren het Centrum voor Cybersecurity in België en de Cyber Security Coalition samen met Absoluut een nieuwe campagne. Want oktober is niet enkel de maand van de herfst, maar ook van de cyberveiligheid. En dan kunnen we allemaal wel een extra (digitale) boost gebruiken.
Jaja, België scoort niet goed op de gezondheidsindex. Ligt het aan ons eten? Onze nationale voorkeur voor frietjes, chocolade en ander lekkers? Je zou het denken. Maar gek genoeg hebben Nederlanders, Fransen, Duitsers, enz. een veel sterker immuunsysteem. Zijn muurkroketten en vette overrijpe kazen gezonder? Scoren worsten met bier beter dan een Luiks wafeltje? Natuurlijk niet. We hebben het over de Digitale Gezondheidsindex. En het gaat niet goed met onze digitale gezondheid. Het CCB en de Cyber Security Coalition vertrouwen opnieuw op Absoluut om hun ondertussen vierde campagne rond cyberveiligheid in goede banen te leiden. Met een grappig lanceringsfilmpje worden Belgen aangezet iets te doen aan hun digitale gezondheid.
Hoe? Evy Gruyaert en Julie Taton zetten je op het goede spoor. Ze tonen hoe je digitaal sterker wordt door regelmatig back-ups te maken van je bestanden en updates uit te voeren van je computer, smartphone en tablet. Samen maken we van België het meest digitaal gezonde land.
Credits
Concept en creatie: team Absoluut
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]