Is het de fout van de duif of van de rots?

Het jaarlijkse Autosalon in Brussel start op 14 januari. Maandag ontplooit AXA, sterk in autoverzekeringen, al een uitgebreide campagne die de autokoper moet overtuigen van de voordelen van de omniumverzekeringen van AXA. In samenwerking met Duval Guillaume en Havas Media mogen we ons verwachten aan een stevige mediacampagne - zie de printadvertenties en de spotjes hieronder -, met inbegrip van het videospel Reflex Driver dat online te spelen is, maar ook op het Autosalon zelf, waar AXA voor het eerst met een eigen stand aanwezig zal zijn. En dat spel is niet vrijblijvend; u kunt er een BMW i3 mee winnen...
https://www.youtube.com/watch?v=-rRrtUEoOx0
https://www.youtube.com/watch?v=03ik3VxzpC8
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]