Is Telenet nu helemààl WIGO?

Telenet WIGO

Media / News

Telenet WIGOTelenet voert een opmerkelijke campagne om WIGO te promoten als nieuwe 'all-in'-telecomformule voor gezinnen en bedrijven. Onder het motto 'Gaan en blijven gaan' is de operator in Antwerpen en Gent massaal aanwezig op opvallende plaatsen in de stations én met dolgedraaide reclameborden op straat.

In Antwerpen-Centraal kunnen treinreizigers moeilijk ontsnappen aan het kleurrijke design van de campagne. De letters van WIGO zijn in het hele station te zien op reusachtig beklede oppervlakken, waaronder de trappen, roltrappen en de liften. In Gent-Sint-Pieters verwelkomen opvallende animaties pendelaars met een gezamenlijke boodschap op vier mobiele verticale digitale schermen.

Daarnaast krijgt de actie extra vaart met doordraaiende reclameborden in groot en klein formaat. Op toplocaties in Antwerpen - Noordersingel - en Gent - Vlaamse Kaai - zorgen twee Trivision More O’Ferrall’s voor een non-stopeffect. Alle drie de zijden van de twee 36m²-panelen tonen twee maal sneller dan gewoonlijk de affiches. Maar ook een twintigtal 2m²-borden, exclusief geafficheerd voor Telenet, slaan op hol met zijden die versneld gaan en blijven gaan. De actie versterkt de campagne op de formaten van 2, 16 en 36m²  in Vlaanderen.

De campagne loopt nog tot 18 juli en is het resultaat van een samenwerking tussen Telenet, PTOC, PHD, TBWA, Urban Media, Publifer en Clear Channel Create.