(Update 30 november) Brightfish werkte dit jaar samen met The Fat Lady aan een aantal campagnes rond dé absolute kaskraker: Star Wars. Eerst was er de wachtende Stormtrooper. Terwijl het wereldwijd storm loopt met de voorverkoop van zijn film, dwaalt de arme kerel nu rond in Belgenland.
Op 16 december komt de film officieel uit, tijd voor het sluitstuk in deze saga. Tijdens de wedstrijd #hugthetrooper kunnen bureaus en adverteerders het vier dagen lang tegen elkaar opnemen om te tonen wie de grootste Star Wars-fan is. Vorige week kreeg u al de kans om de naam van uw collega door te geven en hem zo een handige voorsprong te schenken in de wedstrijd. Aan de hand van dagelijkse tips op de campagnesite hugthetrooper.brightfish.be proberen deelnemers elke middagpauze de Stormtrooper te lokaliseren. Degene die als eerste de arme ziel een warme knuffel geeft, valt in de prijzen. De zoektocht start vanaf 1 december.
Dit filmpje licht alvast een (geheimzinnig) tipje van de sluier…
https://vimeo.com/146097631
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]