Isabeau Sas Marketing Genius 2016

IsabeauSas_-_WInner2 (1)

Awards / Marketing / News

IsabeauSas_-_WInner2 (1)Voor de vijfde keer al organiseerde marketingconsultancybedrijf The House of Marketing de Marketing Genius, een intensieve wedstrijd voor young professionals tot 35 jaar met minstens een eerste werkervaring die hun creatieve mening naar voren durven te brengen om de prestigieuze titel te behalen. Meer dan 100 bollebozen hadden interesse om deze felbegeerde titel in de wacht te slepen en gisteravond dongen zes finalisten naar de hoogste podiumplaats in het Felix Pakhuis in Antwerpen. Isabeau Sas, co-founder van Vinum Movens en actief met wijnimport en wijnconsultancy, mocht de titel (en een prijzenpakket ter waarde van 6.000 euro) mee naar huis nemen. Zij koos ervoor om een antwoord te bieden op de uitdaging van Alken Maes. De opdracht: Laat Maes pils groeien in store door een innovatief en dynamisch digitaal mediaplan. Haar geniale oplossing lag in een aangepaste campagne voor de twee doelgroepen: de consument (gen Z) en de shopper (de moeders van deze generatie). Zo kwam ze op de proppen met een Pinter campagne, maar ook met een Maten, Mama’s, Maes campagne. De ‘Pour it Forward’ challenge op social media daagt moeders uit om de friste pint te tappen. Haar vlotte presentatie, haar gedegen marketingaanpak én een creatieve twist deden de jury voor haar kiezen. Onder begeleiding van The House of Marketing zal dit jong marketingtalent haar winnende visie uit de doeken doen tijdens het Vlerick Marketing Colloquim op 12 mei.

Marketing_Genius_logo_NEWMarketing Genius 2016De andere finalisten deden echter ook meer dan hun best: Bert Callens (Mazda en CreativeCriminals.com) koos eveneens Alken-Maes als onderwerp, Bert Hendrickx (GfK) en William Do (freelance marketingconsultant) hadden beiden Media Markt als onderwerp, Nancy Demaude (Philips) had een voorkeur voor Godiva en tot slot vond Tineke De Wispelaere (TelenetBNP Paribas Fortis een interessant topic.

MarketingGenius-prizes

Voor het prijzenpakket – de niet-winnende finalisten kregen ook een mooi pakket mee naar huis – mocht The House of Marketing rekenen op een aantal sponsors: PUB, Alpro, BNP Paribas Fortis, Godiva, Media Markt, Alken-Maes en Samsung.

Marketing Genius 2016

PUB helpt u met plezier de namen van deze zes finalisten (en dus marketingtalenten) te onthouden: u vindt ze later nog terug op onze website én ook in ons papieren magazine.