Isabel Verstraete deelt 16 minutes of care

Met een derde seizoen van haar podcast brengt Isabel Verstraete de Care Principles alweer een beetje meer tot leven. In '16 minutes of care' delen bedrijven waarom en hoe zij geven om mens en planeet. In totaal gaat het om 9 organisaties uit verschillende sectoren die allemaal aantonen dat CARE for people/planet hun core focus heeft. Ook gaat het over hoe Collaboration - agility - reliability - empathy het verschil maakt.
“Ik blijf hard investeren in contentcreatie om aan te tonen dat de Care Principles strategisch toepassen succesvol is voor merken die willen groeien,” zegt Isabel Verstraete.
In totaal worden er 36 afleveringen op u afgevuurd, systematisch op dinsdag en donderdag. Per gast zijn er 4 afleveringen gemaakt die zowel in audio als in video beschikbaar zijn. Deze en volgende week met gast Nathalie Erdmanis, directeur duurzaamheid van AG Insurance en Ageas Group. Bekijk de videopodcast op YouTube of luister ernaar in uw favoriete podcastapp (Spotify, Apple, Google Podcast).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]