Met een derde seizoen van haar podcast brengt Isabel Verstraete de Care Principles alweer een beetje meer tot leven. In '16 minutes of care' delen bedrijven waarom en hoe zij geven om mens en planeet. In totaal gaat het om 9 organisaties uit verschillende sectoren die allemaal aantonen dat CARE for people/planet hun core focus heeft. Ook gaat het over hoe Collaboration - agility - reliability - empathy het verschil maakt.
“Ik blijf hard investeren in contentcreatie om aan te tonen dat de Care Principles strategisch toepassen succesvol is voor merken die willen groeien,” zegt Isabel Verstraete.
In totaal worden er 36 afleveringen op u afgevuurd, systematisch op dinsdag en donderdag. Per gast zijn er 4 afleveringen gemaakt die zowel in audio als in video beschikbaar zijn. Deze en volgende week met gast Nathalie Erdmanis, directeur duurzaamheid van AG Insurance en Ageas Group. Bekijk de videopodcast op YouTube of luister ernaar in uw favoriete podcastapp (Spotify, Apple, Google Podcast).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]