Met een derde seizoen van haar podcast brengt Isabel Verstraete de Care Principles alweer een beetje meer tot leven. In '16 minutes of care' delen bedrijven waarom en hoe zij geven om mens en planeet. In totaal gaat het om 9 organisaties uit verschillende sectoren die allemaal aantonen dat CARE for people/planet hun core focus heeft. Ook gaat het over hoe Collaboration - agility - reliability - empathy het verschil maakt.
“Ik blijf hard investeren in contentcreatie om aan te tonen dat de Care Principles strategisch toepassen succesvol is voor merken die willen groeien,” zegt Isabel Verstraete.
In totaal worden er 36 afleveringen op u afgevuurd, systematisch op dinsdag en donderdag. Per gast zijn er 4 afleveringen gemaakt die zowel in audio als in video beschikbaar zijn. Deze en volgende week met gast Nathalie Erdmanis, directeur duurzaamheid van AG Insurance en Ageas Group. Bekijk de videopodcast op YouTube of luister ernaar in uw favoriete podcastapp (Spotify, Apple, Google Podcast).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]