Isobar loves every drop

Jupiler loves every drop

Crea / News

Jupiler loves every dropSinds enkele weken is de zon stevig beginnen schijnen en het festivalseizoen nadert met grote schreden. Isobar (het digitale bureau van het Dentsu Aegis Network) en Jupiler laten iedereen de Tomorrowland-ervaring beleven met de « Love every drop » campagne.

Hoewel de actie zich via heel wat verschillende kanalen afspeelt, wordt ze in de eerste plaats opgebouwd rond een online platform dat voor deze gelegenheid werd opgericht. Het platform werd ontwikkeld voor een mobile ervaring. Elke week verschijnt een nieuw arcadegame die gespeeld kan worden aan de hand van mobile functies (swipen en gyroscoop). Het platform is voor iedereen beschikbaar is, maar slechts via een unieke code aanwezig op de limited edition-flesjes en blikken kan men zijn kans wagen op tickets voor het festival. Om ervoor te zorgen dat de festival ervaring hier niet stopt, zorgde Isobar ervoor dat de look en feel van de games binnen de campagne helemaal in lijn liggen met het Tomorrowland-universum. Dit zorgt er meteen ook voor dat je elke dag een festival gevoel kan ervaren.

« Sinds de lancering ligt het wekelijkse bezoekersaantal van onze site zesmaal hoger dan ervoor. De reacties van de consumenten op de arcadespelen zijn zeer positief, » vertellen Manon Blauwens en Anne-Cécile Annet, trade marketeers België bij AB InBev. En om de impact van de actie te versterken, lanceerde Isobar met een Snapchat ads-campagne. Om deze campagne zo vernieuwend mogelijk uit te spelen, werden alle digitale touchpoints die overeenkomen met de doelgroep van Tomorrowland ingezet. De campagne kan dus teruggevonden worden op Facebook, Instagram (en haar stories), Snapchat ads, Spotify en YouTube.