Eind mei werd de itsme-app gelanceerd door het consortium Belgian Mobile ID,bestaande uit vier grootbanken en drie grote mobiele netwerkoperatoren. Het Leuvense communicatie-, design- en digital agency Kunstmaan, sinds kort deel van Accenture Interactive, stond in voor de branding, de user experience-design en de communicatie van deze innoverende app én het consortium Belgian Mobile ID. Dankzij deze app kan elke Belg zich online kenbaar maken met één enkele digitale identiteit: "Weg met alle paswoorden en kaartlezers, want met één paswoord kan je nu uiterst veilig, eenvoudig en met respect voor de privacy online shoppen of officiële documenten ondertekenen."
De app is sinds 30 mei operationeel en werd ondertussen reeds 20.000 keer geactiveerd.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]