Itsme, de digitale identiteit van meer dan 6,5 miljoen Belgen, lanceert een nieuwe campagne met Federate. Elke maand worden er miljoenen acties uitgevoerd met behulp van itsme . Maar de gebruikers van de app beseffen vaak niet dat er ondertussen veel meer partners zijn dan vroeger, en er dus ook veel meer momenten zijn om Itsme boven te halen. Dit is het uitgangspunt van de nieuwe campagne, bedacht door Federate. Het bureau heeft een tiental spots gemaakt, die op luchtige wijze de vele situaties in beeld brengen waarin je best veilig inlogt met itsme . Of dat nu is om het saldo van je bankrekening, je verzekering of gewoon je vakantiegeld te checken. Natuurlijk is elk filmpje voorzien van de nodige humor. De kijker van de spot zal zich bovendien makkelijk kunnen inleven in de situaties, want alle scènes werden gefilmd vanuit een subjectief cameraperspectief (first person view).
De 8 video's werden geregisseerd door Mr. François en geproduceerd door Lovo. Ze zijn sinds woensdag 2 november online te ontdekken in 6''- en 15''-versies.
Credits
Advertised brand : itsme®
Client Contact : Sylvie Vandevelde
Advertising Agency : Federate
Agency Website : federate.eu
Creative Direction : Denis Dubrulle & Thomas Danthine Creation : Thomas Evenepoel, Denis Dubrulle, Bjorn Blockx Production House : Lovo
Réalisation : François Mercier
Account Director : Yana Huygens
Media Agency : Numberly
Music Production : Audiothèque
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]