Itsme verovert het internet met Federate
Itsme, de digitale identiteit van meer dan 6,5 miljoen Belgen, lanceert een nieuwe campagne met Federate. Elke maand worden er miljoenen acties uitgevoerd met behulp van itsme . Maar de gebruikers van de app beseffen vaak niet dat er ondertussen veel meer partners zijn dan vroeger, en er dus ook veel meer momenten zijn om Itsme boven te halen. Dit is het uitgangspunt van de nieuwe campagne, bedacht door Federate. Het bureau heeft een tiental spots gemaakt, die op luchtige wijze de vele situaties in beeld brengen waarin je best veilig inlogt met itsme . Of dat nu is om het saldo van je bankrekening, je verzekering of gewoon je vakantiegeld te checken. Natuurlijk is elk filmpje voorzien van de nodige humor. De kijker van de spot zal zich bovendien makkelijk kunnen inleven in de situaties, want alle scènes werden gefilmd vanuit een subjectief cameraperspectief (first person view).
De 8 video's werden geregisseerd door Mr. François en geproduceerd door Lovo. Ze zijn sinds woensdag 2 november online te ontdekken in 6''- en 15''-versies.
Credits
Advertised brand : itsme®
Client Contact : Sylvie Vandevelde
Advertising Agency : Federate
Agency Website : federate.eu
Creative Direction : Denis Dubrulle & Thomas Danthine Creation : Thomas Evenepoel, Denis Dubrulle, Bjorn Blockx Production House : Lovo
Réalisation : François Mercier
Account Director : Yana Huygens
Media Agency : Numberly
Music Production : Audiothèque
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]