iValue versterkt creatief team met Annelies Van Berendoncks

News / People

annelies van berendoncks iValueDe afgelopen maanden versterkte het Antwerpse digital agency iValue zijn expertise op allerlei fronten. Verschillende teams werden uitgebreid en kregen verdere ondersteuning: SEO, advertising, content, development... Ook de tak ‘creatie en branding’ kreeg dit jaar een stevige nieuwe impuls met het aantrekken van een nieuwe kracht: Annelies Van Berendoncks. Die deed al ervaring op bij BNP Paribas Fortis en dochteronderneming hello bank!. Nu zet ze zich in voor iValue, waar ze alle creatieve uitspattingen en branding‐inspanningen in goede banen leidt. Ze focust zich daarbij op sterke concepten die tot in de puntjes zijn uitgevoerd, in lijn met een overkoepelende strategie en met oog voor ROI. "iValue heeft zichzelf ‐ helemaal terecht ‐ op de kaart gezet als digital agency dankzij een doorgedreven focus op digitale marketing en UX en UI research," zegt Annelies Van Berendoncks. "Al die expertise aanwenden om ‘het verhaal’ van de klant nog sterker naar voren te brengen, daar heb ik mijn missie van gemaakt."
Sinds het aantrekken van Annelies Van Berendoncks stelde iValue klanten als Uitgeverij Pelckmans en Evi (het online aanbod van F. van Lanschot Bankiers) al tevreden, dankzij sterke campagne‐ en contentconcepten. "Wij willen een antwoord bieden op de groeiende wens van klanten om inzicht te krijgen in de doelgroep door eigen onderzoek, niet louter buikgevoel of best practices, alvorens een communicatiestrategie op te zetten en uit te rollen," zegt Jacob Eeckhout, managing director van iValue. "Dankzij de verbinding van UX Research, communicatiestrategie, branding en performance marketing vullen we deze behoefte in."