Concurrentie van onlineverkopers? Dan moet je de winkelervaring verbeteren, dachten ze bij keukenspecialist Ixina, leider op de Belgische markt met een jaaromzet van 120 miljoen euro en meer dan 20.000 verkochte keukens in 2014. De keten blijft uitbreiden. Gisteren opende het keukenmerk een 54ste winkel in Sint-Truiden. Niet zo speciaal, ware het niet dat het in deze winkel om een revolutionair concept gaat: klanten kunnen er met behulp van een 3D-bril door hun nieuwe keuken wandelen. Ook het in elke winkel centraal geplaatste 'Atelier' is vernieuwend. Hier kan elke klant zijn keuken concreet samenstellen en personaliseren. In deze interactieve demonstratiezone wordt immers een overzicht geboden van de verschillende functionaliteiten zoals de soorten spoelbakken en kranen, handvaten, verlichting, opbergsystemen en afvalemmers. Wie technische informatie over de elektro-apparaten wil, kan die terugvinden via een tv-scherm met touch screen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]