Na een intense wedstrijd, onder begeleiding van Ebiquity, heeft de FBD Group voor haar merk Ixina het mediabudget voor België toevertrouwd aan Initiative. "De grondige analyse van de markt en de voorgestelde strategie, die rekening houdt met de culturele relevantie, zullen ons in staat stellen ons merk zowel in Vlaanderen als in Wallonië te versterken. Het enthousiasme van het Initiative-team is aanstekelijk," zegt Karen Vancleemput Group Marketing, Communications & Digital Director.
"We zijn verheugd dat we met de komst van Ixina naar Initiative kunnen bijdragen aan de groei van een sterk merk," voegt Gauthier Elslander, managing director Initiative, toe.
"In een wereld waar media veranderen is dit het perfecte moment om digitalisering te versnellen en tegelijkertijd creativiteit toe te voegen aan traditionele media," zegt tot slot Isabelle Rossier, die vanaf 1 januari 2022 de client lead zal zijn.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]