Na een intense wedstrijd, onder begeleiding van Ebiquity, heeft de FBD Group voor haar merk Ixina het mediabudget voor België toevertrouwd aan Initiative. "De grondige analyse van de markt en de voorgestelde strategie, die rekening houdt met de culturele relevantie, zullen ons in staat stellen ons merk zowel in Vlaanderen als in Wallonië te versterken. Het enthousiasme van het Initiative-team is aanstekelijk," zegt Karen Vancleemput Group Marketing, Communications & Digital Director.
"We zijn verheugd dat we met de komst van Ixina naar Initiative kunnen bijdragen aan de groei van een sterk merk," voegt Gauthier Elslander, managing director Initiative, toe.
"In een wereld waar media veranderen is dit het perfecte moment om digitalisering te versnellen en tegelijkertijd creativiteit toe te voegen aan traditionele media," zegt tot slot Isabelle Rossier, die vanaf 1 januari 2022 de client lead zal zijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]