
J. Walter Thompson en Be Connect hebben een pitch van Henkel Benelux gewonnen voor de digital efficiency en de sociale media voor de merken Silan en Bref. Hiermee is J. Walter Thompson (dat sinds juni David Grunewald als CEO heeft en Xavier Bouillon als co-creative director, naast Jean-Luc Walraff) goed doorgestart met een nieuwe, meer digitale positionering.

De gecombineerde pro's van beide bureaus haalde het - onder het motto 1 + 1 = 3 - van het uitgaande bureau SocialLab. Het nieuwe ecosysteem, gebouwd rond social en CRM, krijgt een eerste uiting in het eerste trimester van 2016.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]