J. Walter Thompson en Be Connect hebben een pitch van Henkel Benelux gewonnen voor de digital efficiency en de sociale media voor de merken Silan en Bref. Hiermee is J. Walter Thompson (dat sinds juni David Grunewald als CEO heeft en Xavier Bouillon als co-creative director, naast Jean-Luc Walraff) goed doorgestart met een nieuwe, meer digitale positionering.
De gecombineerde pro's van beide bureaus haalde het - onder het motto 1 + 1 = 3 - van het uitgaande bureau SocialLab. Het nieuwe ecosysteem, gebouwd rond social en CRM, krijgt een eerste uiting in het eerste trimester van 2016.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]