
J. Walter Thompson en Be Connect hebben een pitch van Henkel Benelux gewonnen voor de digital efficiency en de sociale media voor de merken Silan en Bref. Hiermee is J. Walter Thompson (dat sinds juni David Grunewald als CEO heeft en Xavier Bouillon als co-creative director, naast Jean-Luc Walraff) goed doorgestart met een nieuwe, meer digitale positionering.

De gecombineerde pro's van beide bureaus haalde het - onder het motto 1 + 1 = 3 - van het uitgaande bureau SocialLab. Het nieuwe ecosysteem, gebouwd rond social en CRM, krijgt een eerste uiting in het eerste trimester van 2016.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]