J. Walter Thompson Brussels is trots op een nieuwe campagne voor Test-Aankoop. De voordelen voor de abonnees worden nadrukkelijk naar voren geschoven. Als daar zijn: de online mogelijkheden, de juridische diensten en, uiteraard, de bescherming van de consument. De campagne zal online en in print zichtbaar zijn.
Credits
Client: Test-Achats
Agency: J. Walter Thompson Brussels
Creative Director: Xavier Bouillon
Creation: Renaud Lavency,
Yagiz “Rudy” Ekren,
Yves Cwajgenbaum
Photography: Pierre Pironet
Account Director: Olivia Gathy
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]